Każdy sportowiec musi  dbać o właściwą dietę. Ta zasada nie dotyczy jedynie zawodowych sportowców. O odpowiednie  odżywianie powinniśmy  dbać od najmłodszych lat. To do rodzica należy wpojenie odpowiednich nawyków żywienia swoich dzieci. Podpowiadamy jak to zrobić.

  1. Pamiętaj o nawodnieniu. Zwłaszcza przed, w trakcie i po wysiłku.
  2.       Pamiętaj o zróżnicowaniu jadłospisu.
  3. Głównym źródłem energii są węglowodany.
  4. Codziennie spożywaj 3 produkty mleczne lub przetwory (mleko, kefir, jogurt, sery).
  5. Każdy posiłek powinien zawierać warzywa i/lub owoce.
  6. Ogranicz spożycie cukru, słodyczy oraz napojów gazowanych.
  7.       Zawsze miej w torbie jogurt pitny lub owoc, żeby natychmiast po wysiłku uzupełnić węglowodany.
  8.       Zaplanuj swój jadłospis na minimum 7 dni, spożywaj posiłki codziennie o zbliżonej porze dnia.



Do Klubu Sportowego CHAMPION zapraszamy wszystkie dzieci urodzone w latach 2005- 2015.

Oferujemy najwyższej klasy sprzęt treningowy, wykwalifikowaną kadrę trenerską, nowatorskie metody szkolenia, a przede wszystkim dobrą zabawę!

Zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu w małych grupach.
Wszystkich chętnych zapraszamy do niesamowitej dziecięcej przygody  już od najmłodszych lat ;)

ZAJĘCIA DLA WSZYSTKICH !

Zapraszamy zarówno dzieci, które trenowały jak i te które nie miały jeszcze styczności z zajęciami piłki nożnej.
Pierwszy trening jest treningiem zapoznawczym i niezobowiązującym.

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ ;)

NAPISZ DO NAS LUB ZADZWOŃ !

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

/championclubsport

+ 48 514 913 954

+ 48 739 054 254



Dzieci regularnie uprawiające sport są nie tylko zdrowsze, ale także bardziej pewne siebie i lepiej radzą sobie z nawiązywaniem kontaktów z rówieśnikami – wynika z opinii mam biorących udział w badaniu TNS Pentor na zlecenie Procter & Gamble „Postawy Polaków wobec sportu”1. Mamy doceniają zalety sportu i jego wpływ na pozytywną samoocenę, koncentrację i motywację u swoich dzieci. Jak zatem zachęcić dziecko do regularnej aktywności fizycznej?


Każdy, kto choć raz był na zawodach sportowych z udziałem dzieci, pamięta takie obrazki: rodzice na trybunach, tata z kamerą, mama nerwowo obgryzająca paznokcie… albo: tata krzyczący do trenera „wpuść go na boisko” lub co gorsza wrzeszczący na swojego syna: „ruszaj się, no ruszaj, czemu wszystko dziś psujesz?”. Nawet jeśli opisane sceny są przerysowanym przykładem zachowań rodziców wobec dzieci uprawiających sport, to niewątpliwie najbliższe otoczenie bardzo często wywiera na młodego sportowca presję, która w niektórych przypadkach może doprowadzić nawet do jego rezygnacji ze sportu.



Warto zachęcać dzieci do aktywności fizycznej. I to od najmłodszych lat. Dlaczego?
Dzieci uwielbiają się ruszać. Ich chęć do zdobywania przestrzeni i aktywnej zabawy jest wręcz niepohamowana. Tylko bardzo złe samopoczucie może powstrzymać małego człowieka od nieustannego poruszania się, wspinania, zaglądania, turlania, kopania, kręcenia, skakania. Starajmy się nie tłumić tej naturalnej potrzeby, tylko podsycać ją i rozwijać.